Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dit geval horen we dat graag van u.
In veel gevallen helpt een open gesprek om onduidelijkheden of misverstanden snel op te lossen. U kunt uw klacht bespreken met uw Teamleider. We proberen dan samen te kijken naar een mogelijke oplossing.
Als dat niet leidt tot een bevredigende oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Wmo.
Indien u ondersteuning van ons krijgt via een VPT (Wlz), verwijzen wij u naar het klachtenreglement van uw zorgaanbieder.
Huishoudelijke ondersteuning is veel meer dan alleen poetsen en opruimen. Het is écht ‘mensen’ werk. Het is dat ene kopje koffie, dat ene gesprek en dat ene verhaal. Het is de tijd voor aandacht maken. Het is waar Pim Thuis voor staat.
Welkom bij Pim Thuis – dé betrouwbare thuishulporganisatie met een warm hart. Wij bieden professionele en persoonlijke hulp aan huis, afgestemd op uw wensen en behoeften. Met aandacht, respect en betrokkenheid staan wij elke dag voor u klaar.
Om de beste ervaringen te bieden, maken we gebruik van technologieën zoals cookies om informatie op te slaan en/of te raadplegen via je apparaat. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen we gegevens verwerken zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een negatieve invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.